Fru. Frederiksens 24 Timers Løb.

Velkommen til vores hjemmeside.

For godt to år siden begyndte jeg at sysle med tanken om, at lave et 24 timers løb. Jeg arbejder i skiftehold og løber langs søerne fra Østerbro til Kbh K før hver vagt, så det var oplagt at holde løbet omkring søerne.

Så fik jeg mulighed for at vise København i alt hendes storhed. Fyldt med fulde mennesker, nye familier på vej til brunch og gamle ægtepar til kaffe og kage på cafe i København.

Jeg fik stablet den første version af mit 24 timers løb på benene, og opkaldte det efter min forlovet, som jeg havde friet til ved Winforce 100 km stævnet året tidligere. Løbet hed i 2014 Frk Hansens 24 timers løb og godt 20 gode løbere og venner gennemførte løbet.

Løbet var en succes og sammen med løberne kom jeg søndag morgen efter løbet, frem til at jeg skulle lave løbet igen året efter.

I mellemtiden er min frk Hansen blevet til min fru Frederiksen, så naturligvis skal løbet også ændre navn derefter.

Så nu hedder det Fru. Frederiksens 24 Timers Løb.

Ydermere er der er nu også mulighed for at løbe en 12 timers distancen.

Jeg har i år fået tilgang af en god makker til at hjælpe mig med løbet. Min sidekick hedder Andreas Holm, og vi arbejder sammen i Løberen i Lyngby. Til dagligt studerer Andreas.

Andreas og jeg er begge to enige om, at løbets fokus skal være løbet og den oplevelse det må bringe folk, så der vil ikke være nogle præmier eller nogen Formel udnævnelsen af vinderen.

Alt hvad vi må få fra sponsorer mv. vil enten komme alle løberne til gode, eller blive solgt af Doner Dit Grej til fordel for velgørenhed.

Se facebooksiden på http://www.facebook.com/fruf24timers og vores hjemmeside på https://fruf24timers.wordpress.com/

Vi opfordrer også alle løbere til at medbringe deres gamle sko og udstyr til fordel for Doner Dit Grej. https://www.facebook.com/Donerditgrej?fref=ts

Leave a Reply

